En Josep Bernat ha mort aquest dimarts a l’edat de 80 anys, després d’una llarga malaltia. Lloretenc il·lustre conegut per les seves moltíssimes inquietuds culturals, a més d’un tarannà personal excepcional.
En Josep filmava amb la seva càmera, tocava el piano, dirigia teatre, escrivia, viatjava, feia atletisme i sempre donava suport en qualsevol esdeveniment tant cultural com social. Era a tot arreu, a més de formar part de tot un seguit d’entitats de la vila, com Teatre de la Selva o la coral Alba de Prima.
Tot seguit, afegim diverses imatges d’ell, del fons de l’Arxiu Municipal de Lloret:
Celebració al monument de l’Àngel Amb Xavier Albertí Amb Joan Romà Ortiz En Josep Bernat, amb el seu pare.
Emocionada, la seva vídua, Cristina Pané, el qualifica de “brillant intel·lectual”, “bellíssima persona” i amb una «gran estima per Lloret i la seva família».
La família ha emès un comunicat on explica que a causa de la complicada situació de la Covid a Lloret farà un comiat privat i més endavant organitzarà l’homenatge que «en Josep Bernat es mereix».





