24.1 C
Lloret de Mar
Els homenatjats amb autoritats de l'Ajuntament i propietaris de l'Hotel Rosamar

Homenatge a dues parelles de turistes que visiten l’Hotel Rosamar des de fa més de 40 anys

Són la Maria Pilar Martínez i en Jacob Pieter Dekker, d'una banda. I, de l'altra, en Gilbert Gustave Debert i la Bernardette Marie Delecluse.

Els homenatjats amb autoritats de l'Ajuntament i propietaris de l'Hotel Rosamar

Darreres Notícies

L’Hotel Rosamar va ser l’escenari de la primera trobada entre la Maria Pilar Martínez i en Jacob Pieter Dekker, nascut als Països Baixos. Tots dos estaven de vacances a Lloret. Unes vacances que van començar per separat però que les van acabar junts. Fruit de les trobades casuals a l’establiment, va néixer l’amor entre ells i, mesos després, es van casar.

Més de 40 anys després, continuen sent clients habituals de l’Hotel Rosamar. L’Ajuntament de Lloret i la cadena hotelera els han volgut homenatjar i agrair aquesta fidelitat al llarg de tants anys. La Maria Pilar explica com va començar aquesta història d’amor.

“L’any 83, al juny, vam venir i ens miràvem al menjador per un vidre, i el 10 d’octubre ens vam casar”

Maria Pilar Martínez

Però la Maria Pilar i en Jacob no han estat els únics homenatjats. També s’ha volgut reconèixer la fidelitat durant 45 anys d’un matrimoni belga: en Gilbert Gustave Debert i la Bernardette Marie Delecluse. Cada any venen a Lloret dues vegades, durant la primavera i la tardor. En Gilbert assenyala que Lloret “és una població molt bonica”.

“M’agrada molt venir a Lloret, és una població molt bonica”

Gilbert Gustave
albert robert entregan placa
L’alcalde, Albert Robert, fent entrega de la placa.

Des de l’Hotel Rosamar, el seu propietari, Àlex Portavella, es mostra molt satisfet amb el fet que hi hagi turistes tan fidels al seu establiment. Assegura que això demostra que “a Lloret es tracta bé als clients”.

“Això demostra que Lloret tracta bé als clients, s’hi troben a gust”

Àlex Portavella

Les valoracions des del consistori també son molt positives. L’alcalde, Albert Robert, assegura que és una gran satisfacció comprovar la fidelitat d’aquestes dues parelles.

“Molt contents pel fet que persones que porten més de 40 anys venint al municipi siguin tan fidels”

Albert Robert

L’acte d’homenatge s’ha dut a terme aquest divendres al matí, a l’Hotel Rosamar, amb les dues parelles, que plegades sumen gairebé un centenar d’anys de fidelitat a l’establiment lloretenc.

spot_img

El + Vist