Hosteltur publica un ampli reportatge sobre la transformació que està duent a terme Lloret de Mar

El periodista que ha fet el reportatge és Xavier Canalis, que remarca la importància de treballar de la mà els sector públic i privat.

Xavier Canalis
Hosteltur publica un ampli reportatge sobre la transformació que està duent a terme Lloret de Mar

00:00



Hosteltur, el primer mitjà de comunicació d’Espanya especialitzat en turisme i tota una referència per al sector, ha recollit en un ampli reportatge la transformació que està duent a terme Lloret de Mar. El periodista que ha fet el reportatge és Xavier Canalis.

Xavier Canalis (Hosteltur)

En l’article es parla específicament dels hotels Delamar, Suneo Club, Santa Marta, Miratge, Guitart Central Park i l’Azure, el que abans era l’H-Top Casino. Segons Xavier Canalis, les remodelacions dels hotels són el més visible, però creu que la transformació de Lloret va de la mà del sector privat i el sector públic.

En l’últim any, les inversions en l’àmbit privat han superat els 100 milions d’euros. Mitja dotzena d’establiments han aprofitat les reformes per adreçar-se només a un públic adult i sis més, orientats a famílies, s’han dotat de mini parcs aquàtics.

La zona aquàtica de l’Hotel Guitart Central Park (Hosteltur)

Xavier Canalis creu que és imprescindible que l’Ajuntament segueixi treballant de la mà del sector privat, a la vegada que el sector privat ha de seguir fent inversions per renovar-se; en aquest sentit, el periodista parla dels hotels, però també del comerç i la restauració. A més a més, proposa que es tingui en compte la ciutadania i se’n fomenti la participació.

Al llarg del 2018, Lloret de Mar va rebre 1.160.000 turistes, que van fer 5.300.000 pernoctacions. Amb prop de 30.000 places d’allotjament, Lloret és la primera destinació turística de la Costa Brava i la cinquena d’Espanya de sol i platja en places hoteleres.

Agnès Rivera: “El col·lectiu mèdic està molt determinat i molt enfadat”

Metges de Catalunya ha convocat una vaga indefinida davant la manca de voluntat de negociar que ha mostrat el Departament de Salut de la Generalitat.

Els metges catalans comencen una vaga indefinida per reclamar el conveni propi

Avui es manifesten a Barcelona i hi ha diversos facultatius dels centres de Lloret de Mar que se sumen a la protesta.

Aprovades les ordenances fiscals per al 2027 que, segons el govern, «defensen i protegeixen el dret a l’habitatge»

Al Bon Dia Bona Hora d'aquest dijous escoltarem el posicionament dels diferents grups municipals.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.