Investiguen un regidor del PSC de Lloret de Mar per un presumpte delicte d’estafa a l’AFA de l’escola Pompeu Fabra

Un jutjat de Blanes investiga Joan Antoni Escalona i el cita a declarar amb dos membres més de l'antiga junta.

Joan Escalona, intervenint en un plenari.

El jutjat d’instrucció 5 de Blanes investiga el regidor del PSC de Lloret de Mar, Joan Antoni Escalona, i dues integrants més de l’antiga junta de l’AFA de l’escola Pompeu Fabra pels presumptes delictes d’estafa, apropiació indeguda, administració deslleial i falsedat de document públic.

Tal i com han avançat Ràdio Girona i 3CatInfo, la jutgessa els ha citat a declarar el proper mes d’octubre en qualitat d’investigats arran de la querella interposada per l’actual junta. La titular del jutjat ha admès a tràmit la querella i també ha citat a declarar, en qualitat de testimonis, integrants de l’AFA.

Els altres dos membres que estan sota investigació judicial són l’expresidenta i l’extresorera de l’AFA.

Els fets haurien passat mentre Escalona era secretari de l’entitat, abans d’entrar a l’Ajuntament de Lloret. Des de l’actual mandat, és regidor de Mobilitat i Manteniment a l’equip de govern del PSC. Joan Antoni Escalona ha declinat fer declaracions, però el seu advocat Jordi Hernández afegeix que, quan el cas estigui aclarit, valoraran si presentar mesures legals per vulneració del dret a l’honor.

Per la seva part, l’alcalde Lamelas defensa la presumpció d’innocència d’Escalona.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.