El reconegut crític de cinema Jaume Figueras serà a Lloret aquest vespre per assistir a la projecció de la pel·lícula Un tramvia anomenat desig i moderar el posterior col·loqui. El film inaugura el paquet Tennesse Williams, que comptarà també amb un monòleg i una obra de teatre aquesta mateixa setmana.
Jaume Figueras recomana absolutament el clàssic del cinema, que avui es veurà amb versió original subtitulada al teatre de Lloret. I afegeix que, tot i ser una producció dels anys 50 del segle passat, agradarà a tothom que tingui certa sensibilitat per al cinema.
Segons Jaume Figueras, aquesta pel·lícula ha quedat en la història del cine com a la millor transposició d’una obra de teatre al cinema. I afegeix que la protagonista, Vivien Leigh, està “estupenda”.
A Vivien Leigh l’acompanya Marlon Brando, tot plegat sota la direcció d’Elia Kazan. La projecció d’Un tramvia anomenat desig començarà a les set de la tarda.
Això forma part d’un paquet que es complementa divendres amb un monòleg de Martí Peraferrer sobre Tennesse Williams i de l’obra de teatre de Les Antonietes, titulada també Un tramvia anomenat desig, que arriba a Lloret dissabte. El preu dels tres espectacles és de 20 euros.