14.3 C
Blanes
Cisco Juárez i Joan Bernat, amb la medalla d'or.

Joan Bernat es proclama campió d’Espanya de Swimrun

El lloretenc ha competit de manera conjunta amb Cisco Juárez, del Club Natació Mataró, en aquesta prova de trail i natació.

Cisco Juárez i Joan Bernat, amb la medalla d'or.

Darreres Notícies

Joan Bernat s’ha proclamat campió d’Espanya de Swimrun, en la competició celebrada aquest cap de setmana a El Berrueco, a la serra de Madrid. El lloretenc ha competit de manera conjunta amb Cisco Juárez, del Club Natació Mataró.

El circuit de la prova consistia en superar 14 quilòmetres de trail i 3 quilòmetres i mig de natació, a l’embassament de l’Atazar. Joan Bernat es mostra “molt content pel resultat obtingut a Madrid, en què nadem i correm sense transició, en un circuit dur”. El circuit era molt tècnic i dur, amb zones on córrer es feia complicat. En el cas de la part de natació, la temperatura de l’aigua era de 20 graus, agradable per dur a terme la competició.

Victòria de Joan Bernat com a campió de swimrun
Joan Bernat com a campió de swimrun, al podi.

No ha estat l’únic protagonista del cap de setmana a Madrid. Ignasi Gironès, del Swimrun Lloret, també va guanyar la prova, en la competició individual. Ara, en aquest mes d’octubre, es disputaran dues proves més. Una d’elles serà a Canes, mentre que l’altra serà un swimrun atractiu que combinarà la cursa i la natació de Roses a Cadaqués.

Més notícies

spot_img

Darreres Notícies

El + Vist