Joan Bernat (La Brava) rep el premi a l’emprenedoria

Ha muntat diferents restaurants (els més recents amb el grup empresarial) i ha dinamitzat espais com la plaça de l'Eseglésia.

Joan Bernat
Joan Bernat (La Brava) rep el premi a l’emprenedoria
00:00

Joan Bernat, un dels socis del grup empresarial La Brava, que ha muntat diferents restaurants al centre de Lloret, ha rebut el premi a l’emprenedoria. Un dels guardons atorgats en la Nit del Turisme, celebrada dies enrere, per posar en valor el sector.

De Joan Bernat s’ha destacat la seva visió empresarial que ha permès “crear una oferta de restauració moderna que a la vegada manté l’encant de llocs emblemàtics com la Casa Marlés, impulsant la dinamització d’aquest espai”.

El lloretenc es mostra “molt content i agraït, és un premi que dona el sector de Lloret, feliç per la gent que treballa amb mi i el meu equip».

Des del 2021 fins ara, Joan Bernat ha obert fins a cinc restaurants al centre de Lloret. Mantenen una mateixa filosofia: cuina de qualitat oberta tot el dia, adreçada a veïns i turistes, amb una estètica destacada i sobretot la voluntat de millorar l’oferta de la destinació.

«Intento posar emoció en tot allò que faig, segueixo emprenent perquè sóc d’aquí i vull fer les coses bé”

Joan Bernat

La inversió del grup empresarial de Joan Bernat puja a 2,5 milions d’euros i compten actualment amb més de 100 treballadors. El premi a l’emprenedoria de la Nit del Turisme ha anat enguany a parar a les seves mans. Al 2023 va ser per a Marc Linares, del Velamar i Brisa.

La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, entre els 25 professionals més innovadors del turisme a Espanya

La gerent de Lloret Turisme rep aquest reconeixement per projectes vinculats a la intel·ligència artificial, la sostenibilitat i la convivència entre residents i visitants.

El que la IA no podrà substituir centra la novena edició del BTM

El Business Tourism Market se celebra aquest dimecres al matí, a l'Hotel Guitart Central Park.

El Gremi d’Hostaleria de Lloret de Mar celebra 50 anys amb un acte d’homenatge al sector turístic

L’entitat reuneix aquest dijous el sector en un acte que finalment es farà al Palau de Congressos de l’Evenia Olympic Resort per les previsions de pluja.

La IA turística de Lloret ha superat les 1.600 converses i els 4.000 missatges

L’eina, disponible les 24 hores del dia, s’ha consolidat com un nou canal d’atenció i informació turística de la destinació.