Joan Carles Amaya deixa el PSC i presentarà candidatura amb un altre partit

L'exsocialista critica com el PSC ha escollit Adrià Lamelas com a candidat a Lloret i ha anunciat que ell encapçalarà un altre partit, tot i que encara no sap si serà una formació nova o una de ja existent.

Joan Carles Amaya
Joan Carles Amaya deixa el PSC i presentarà candidatura amb un altre partit
00:00

Joan Carles Amaya ha anunciat que deixa la militància del PSC i que tirarà endavant la seva candidatura a l’alcaldia de Lloret des d’un altre partit. En aquest sentit, encara no té clar si serà una formació independent o bé un partit nou.

“Com que l’elecció no ha passat per la democràcia interna del partit i directament la Federació o el partit a nivell nacional han volgut que fos Adrià Lamelas el nou candidat, això vol dir que no em representa i directament he demanat la baixa del partit”

Joan Carles Amaya

L’exsocialista ha explicat que es veien a venir que el PSC actuaria d’aquesta manera i per això ja fa un temps que treballen en la creació d’una candidatura amb un altre partit. Segons Joan Carles Amaya, el projecte suma una vintena de persones.

“Serà una realitat en breu, com que ens veiem a venir ja aquesta sortida del PSC ja hem començat a treballar amb diferents opcions, des de crear un nou partit fins a militar en un partit que ja sigui vigent”

Joan Carles Amaya

L’únic punt que marcarà la ideologia del nou partit serà el progrés. A partir d’aquí, tenen la mentalitat oberta.

Joan Carles Amaya ha felicitat Adrià Lamelas per la seva candidatura però no comparteix la manera com ha estat escollit.

Aprovades les ordenances fiscals per al 2027 que, segons el govern, «defensen i protegeixen el dret a l’habitatge»

Al Bon Dia Bona Hora d'aquest dijous escoltarem el posicionament dels diferents grups municipals.

Albert Ferrández: «És un orgull i una responsabilitat tenir la possibilitat d’anar al Congrés»

El regidor lloretenc, alcaldable d'ERC a les properes municipals, és el número dos de la candidatura republicana al Congrés per Girona.

La lloretenca Mari Carmen Retamero, número 6 del PSC al Congrés per Girona

És la primera vegada que forma part d’una llista electoral i assegura que és tot un honor.

Adrià Lamelas: «No es pot qüestionar que a Lloret no hi hagués ningú al timó perquè és mentida»

L'alcalde de Lloret de Mar, Adrià Lamelas, ha negat les acusacions de l'oposició per la seva absència durant el temporal i ha destacat la bona coordinació comandada per Míriam Rodríguez, qui va exercir l'alcaldia accidental.