Joana Coloma està nominada als Premis Editorial Círculo Rojo, que celebren la 12a edició. En concret, la lloretenca opta al guardó de la categoria de Poesia pel seu llibre Cicatrices de tinta.
Per a Joana Coloma el fet d’estar nominada ja és un premi.
“Estic molt orgullosa que allò que en un inici em feia tanta por compartir estigui sent valorat d’aquesta manera, per mi ja és un reconeixement enorme i una motivació per continuar endavant”
Joana Coloma
Segons l’autora, Cicatrices de tinta és un llibre íntim, però tothom s’hi pot sentir identificat perquè parla de temes universals com l’amor i el desamor.
Els premis de Círculo Rojo s’entregaran el 3 d’octubre a l’Auditori de Roquetas de Mar, en una gala presentada per l’actor Jesús Olmedo i la periodista i editora de Círculo Rojo Raquel Martínez.
