Junts per Lloret vol convertir el nucli antic en un barri més atractiu i dinàmic

El més destacat són el projecte de remodelació de la plaça del Doctor Adler i l'increment de la seguretat amb més dotació policial.

Jaume Dulsat i Albert Robert
Junts per Lloret vol convertir el nucli antic en un barri més atractiu i dinàmic

00:00



Renovar la imatge urbana i posar en valor el patrimoni, impulsar l’activitat econòmica i social a través de bonificacions fiscals, millorar la mobilitat i generar majors espais d’esbarjo. Aquestes són les actuacions que Junts per Lloret vol fer realitat al Nucli Antic a la pròxima legislatura.

El cap de llista de la formació, Jaume Dulsat, ha subratllat que aquest espai “és on viu més gent i rep més visitants”. Per aquest motiu, l’alcaldable ha remarcat que fomentaran polítiques per fer del Nucli Antic un barri més atractiu i dinàmic tant per a residents com per a turistes.

Entre totes les mesures que s’han presentat, Albert Robert, número 2 de la candidatura, ha posat el focus d’atenció en dues propostes: la remodelació de la plaça Doctor Adler i l’increment de la seguretat amb més dotació policial.

Projecte de remodelació de la plaça del Doctor Adler

El pla de millora i revitalització del barri del Nucli Antic anomenat “Gaudeix del Nucli Antic” s’ha fet públic, aquest dimecres al matí, en acte de campanya a la plaça Adler de Lloret.

Aprovades les ordenances fiscals per al 2027 que, segons el govern, «defensen i protegeixen el dret a l’habitatge»

Al Bon Dia Bona Hora d'aquest dijous escoltarem el posicionament dels diferents grups municipals.

Albert Ferrández: «És un orgull i una responsabilitat tenir la possibilitat d’anar al Congrés»

El regidor lloretenc, alcaldable d'ERC a les properes municipals, és el número dos de la candidatura republicana al Congrés per Girona.

La lloretenca Mari Carmen Retamero, número 6 del PSC al Congrés per Girona

És la primera vegada que forma part d’una llista electoral i assegura que és tot un honor.
00:00:38

Detinguts dos del delinqüents més actius a Lloret, amb nombrosos antecedents

Un dels detinguts va arrencar una cadena d’or a una dona gran i l’altre acumulava 16 antecedents policials i tenia una ordre d’expulsió.