La Biblioteca acull, aquest dissabte, unes olimpíades imaginàries

L’activitat, que es titula “Gimnàstica, fantàstica, elàstica”, arriba aquest dissabte, a les 11.30 h.

Maria Dolors Arqué

Maria Dolors Arqué
La Biblioteca acull, aquest dissabte, unes olimpíades imaginàries

00:00



La sala infantil de la Biblioteca viurà aquest dissabte al matí unes olimpíades protagonitzades per animals. És la proposta que arriba en una nova sessió del Racó dels Contes. L’activitat, que es titula “Gimnàstica, fantàstica, elàstica” farà que els més petits practiquin esport d’atenció.

Hi haurà poesies energètiques, els nens faran escalfament i, amb la música de bicicletes, pedalaran de valent. Tot plegat, sense sortir de la Biblioteca. A través de la imaginació, els nens coneixeran animals que acabaran triomfant en el món esportiu. Maria Dolors Arqué, l’encarregada de l’activitat, explica que «farem unes olimpíades en un prat, veurem com uns ossos que els fa por l’aigua són campions de natació i unes curses impressionants que el que menys t’esperes és el que guanya».

Una altra de les intencions de la sessió és millorar l’atenció dels més petits a través de l’esport i promoure els hàbits saludables amb una vida activa.

La sessió és aquest dissabte, a les 11.30 h, a la sala infantil de la Biblioteca. El conte es recomana a petits a partir de 3 anys.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.