La cobla Flama de Farners acompanyarà la Confraria de Sant Elm a la passada

Es farà aquesta nit (22 hores) per anunciar la festa de demà, dia de Sant Elm. Abans (20.30 hores) la cobla farà una audició a la plaça de la Vila.

Agustí Blanch, Patró Major de Sant Elm

Lluís Coll i Agustí Blanch
La cobla Flama de Farners acompanyarà la Confraria de Sant Elm a la passada

00:00



Avui, diada de Sant Jaume, comença a prendre protagonisme la Confraria de Sant Elm, que demà celebrarà la seva diada, la segona més destacada de la Festa Major d’estiu. Aquest vespre, els confrares de l’entitat faran la passada pels principals carrers de la vila anunciant la celebració de demà.

Els acompanyarà la cobla Flama de Farners, que prèviament farà una audició de sardanes a la plaça de la Vila. Lluís Coll, representant de la banda, explica que el repertori encara no està decidit, però espera que sigui del gust de tothom.

L’audició de la cobla La Flama de Farners començarà a dos quarts de nou del vespre, a la plaça de la Vila. I a les deu, comença la passada dels representants de la Confraria de Sant Elm. El Patró Major, Agustí Blanch, apunta que l’afluència de gent és cada cop més gran.

Tot i que oficialment Sant Elm és el 2 de juny, històricament a Lloret se celebra el 26 de juliol perquè coincideixi amb la festa major d’estiu. La diada compta amb unes quantes propostes destacades, com la missa solemne, l’ofrena d’una corona de llorer al mar en record a les persones que hi van perdre la vida o el Ball de Plaça de concurrència popular.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.