La Colla Gegantera de Lloret, a la cercavila de gegants de la Festa Major del Guinardó

Serà aquest diumenge. Hi participaran una dotzena d'agrupacions i també hi haurà la presència de quatre escoles del barri barceloní.

Trobada gegantera a la Fórmula 1

Albert Santiago
La Colla Gegantera de Lloret, a la cercavila de gegants de la Festa Major del Guinardó

00:00



La Colla Gegantera de Lloret participarà, aquest diumenge, a la Cercavila de Gegants organitzada amb motiu de la Festa Major del Guinardó, a Barcelona. Hi participaran una dotzena d’agrupacions i també hi haurà la presència de quatre escoles del barri barceloní.

La concentració serà a les 11 del matí, a la Plaça Salvador Riera, on iniciaran el recorregut per diversos carrers de la zona, segons ha explicat el cap de la Colla Gegantera de Lloret, Albert Santiago.

Ara, la colla seguirà endavant amb el seu calendari, amb diferents activitats i sortides destacades, celebrant els 5 anys dels gegants indians. Aquest any, la Colla Gegantera de Lloret no farà la seva trobada per la Festa Major de Santa Cristina. Per diferents motius, l’han hagut de traslladar al primer cap de setmana d’octubre.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.