La cursa solidària del Coll i Rodés, amb la lluita contra el càncer infantil

El projecte ha anat a càrrec dels alumnes de 3r de la ESO, que han organitzat des del recorregut, fins al logo, anuncis promocionals, o una playlist de música.

Lluïsa Peralta i alumnes de 3r de la ESO del Coll i Rodés
La cursa solidària del Coll i Rodés, amb la lluita contra el càncer infantil
00:00

L’institut Coll i Rodés organitza una cursa solidària en benefici a l’associació Amics Joan Petit Nens amb Càncer. Serà aquest diumenge, a partir de les 10h, al Rieral.

La prova, que en bona part, transcorrerà pel Turó d’en Buc, s’engloba dins de l’assignatura “Serveis a la Comunitat” de 3r de l’ESO. Hi ha implicats 116 alumnes, en grups de 4 persones.

La directora de l’institut, Lluïsa Peralta, explica que és un projecte «iniciat el 2018, que es va haver d’aturar per la pandèmia, però que ens genera molta il·lusió perquè uneix tota la comunitat educativa».

Des de fa unes setmanes, l’alumnat està treballant de forma intensa en el projecte. Ho han fet tot: des de la difusió de la prova solidària al cartell, el logotip, el lema, anuncis promocionals, buscar espònsors o una playlist de música que sonarà mentre la gent fa la cursa solidària.

Presentació del projecte de la cursa solidària del Coll i Rodès, avui a la ràdio
Presentació del projecte de la cursa solidària del Coll i Rodès, avui a la ràdio

Uns quants alumnes –Carla Flores, Yosra El Khalifi, Oscar Rojo i Albert Lanzas- es mostren molt contents d’haver organitzat la iniciativa i fan una crida a la participació. Recorden que tots els diners seran per la lluita contra el càncer infantil.

Les inscripcions, al preu de 3 euros de forma anticipada i de 5 el mateix dia de la cursa, ja són obertes. Es poden formalitzar de forma presencial al Puntet i, en línia, al web del Consell Comarcal de La Selva.

Lloret destinarà 800.000 euros a millorar la climatització dels seus centres educatius públics

La proposta de Sumem Lloret s'ha aprovat al ple per unanimitat i preveu actuacions com millorar l'aïllament tèrmic o substituir portes i finestres, entre d'altres.

Lloret tindrà una nova llar d’infants municipal, que s’ubicarà a Fenals

Serà la tercera llar d’infants municipal de Lloret i la previsió és que els treballs comencin en breu.

El seguiment de la vaga de docents a Lloret és baix en el primer dia de curs

Tot i així, les reclamacions del col·lectiu segueixen sobre la taula i hi ha hagut mobilitzacions arreu del territori.

Més de 5.500 alumnes tornen als centres educatius de Lloret en un inici de curs marcat per la vaga de docents

El nou calendari acadèmic comença després que l'Ajuntament hagi invertit 350.000 euros en tasques de manteniment i millora als centres escolars.