La Diada de Sant Jordi recupera la normalitat

La fira arriba a la seva 41a edició amb prop de quaranta parades.

Cristian Fernández
La Diada de Sant Jordi recupera la normalitat
00:00

Després de dues diades de Sant Jordi molt marcades per la pandèmia, aquest dissabte una de les jornades més emblemàtiques de Catalunya torna a la normalitat. A Lloret, una quarantena de parades ompliran el passeig Jacint Verdaguer amb la tradicional fira del llibre i la rosa.

El regidor de Cultura i Festes, Cristian Fernández, confirma que es preveu que diada com les d’abans de la pandèmia, tot i que caldrà estar pendents del cel.

“Molt contents de poder-ho celebrar en les millors condicions possibles i esperem que el temps ens tracti bé”

Cristian Fernández

Per complementar la fira, s’ha programat un espectacle infantil, a les dotze del migdia, a la Plaça de la Vila, titulat Més Tumàcat.

Sant Jordi 2021
Sant Jordi 2021

El regidor destaca que “és un dia en què val la pena posar en valor la nostra cultura i tradicions i aquesta animació tindrà molt a veure amb la llegenda de Sant Jordi”.

Aquest any, la fira arriba a la 41a edició i estarà oberta de nou del matí a vuit del vespre. 

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.