La Fundació Esclerosi Múltiple ven merxandatge avui a l’Esclat

Continua la campanya per recollir fons per a la malaltia.

Maria Galera
La Fundació Esclerosi Múltiple ven merxandatge avui a l’Esclat
00:00

La Fundació Esclerosi Múltiple vendrà productes solidaris al llarg del dia d’avui al supermercat Esclat de Lloret de Mar.

La representant de la fundació a la vila, Maria Galera, explica que, després del passat divendres a la piscina, segueixen recaptant fons per a la campanya ‘Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple’.

Alguns regidors han participat al 'Mulla't per l'Esclerosi'
Alguns regidors han participat al ‘Mulla’t per l’Esclerosi’ el passat divendres a la piscina.

La campanya va començar el passat cap de setmana a la piscina, amb 100 participants. Van nedar quasi 95.000 metres i es van recaptar uns 150 euros. Els fons es destinaran a l’acompanyament de les persones que pateixen l’Esclerosi Múltiple i a la recerca d’aquesta malaltia.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.

Aquest cap de setmana dormirem una hora més: arriba el canvi d’hora d’hivern

La matinada del 25 d’octubre, a les tres tornaran a ser les dues. El canvi ens permetrà guanyar una hora de son, però també farà que es faci fosc més aviat.

Entra en vigor la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat

Els objectius principals són reduir la burocràcia, ampliar drets i reforçar el finançament públic.