La Fundació SER.GI i l’Associació Valentes i Acompanyades signen un conveni per ajudar-se mútuament

D'aquesta manera, les dues entitats socials podran derivar-se usuàries entre si i, d'aquesta manera, oferir-los una atenció més integral i especialitzada.

Amèlia Barbero, presidenta de l’Associació Valentes i Acompanyades, i Bru Pellissa, president de Fundació SER.GI, en la signatura del conveni (SER.GI)
Lluís Puigdemont
La Fundació SER.GI i l’Associació Valentes i Acompanyades signen un conveni per ajudar-se mútuament
00:00

La Fundació SER.GI i l’Associació Valentes i Acompanyades han signat un conveni per poder col·laborar en aquells àmbits socials que tenen en comú. Gràcies a aquest acord, les dues entitats socials es podran derivar usuàries mútuament per poder-los oferir una atenció més integral i especialitzada.

Recordem que SER.GI -que treballa a Lloret de Mar, entre altres municipi- fa més de 40 anys que busca millorar la qualitat de vida de les persones en situació vulnerable que tenen dificultats en el desenvolupament educatiu, social o econòmic, intentant dotar-los de més autonomia.

Per la seva banda, l’Associació Valentes i Acompanyades, creada a Salt i Girona el 2014, vetlla per combatre els matrimonis forçats.

Així doncs, l’acord signat entre les dues entitats permet que es derivin usuàries entre ells i, d’aquesta manera, crear un treball en xarxa per millorar l’atenció que se’ls ofereix, tal com ha remarcat el director de SER.GI, Lluís Puigdemont.

“Que ens puguem ajudar a l’hora de poder saber quin tipus d’intervenció hem de fer”

Lluís Puigdemont

Tot i que la relació entre totes les entitats socials sempre és molt bona, Lluís Puigdemont reconeix que és poc habitual signar convenis com aquest. En aquest sentit, remarca la importància de l’acord.

“No és gaire normal fer convenis com aquest, però com que és un tipus d’intervenció molt concreta, enfocada a un treball molt precís, hem cregut que calia fer-ho”

Lluís Puigdemont

La col·laboració entre SER.GI i Valentes i Acompanyades també inclou compartir formacions o assessoraments, sobre els temes i les àrees que desenvolupen les dues entitats, per poder donar un servei més acurat i de més qualitat a les persones ateses.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.