La Fundació Thomas Cook ha recollit prop de 2.500 burilles de tabac de la platja de Lloret. L’entitat va organitzar una neteja de la sorra i de la primera línia de mar, ahir dilluns a la tarda.
Hi van participar una quinzena de guies de l’empresa Thomas Cook, un dels principals touroperadors europeus, que cada any porta clients d’arreu del continent a passar les seves vacances a Lloret de Mar. Una membre de la Fundació, Gaby Roessling, demana als banyistes que siguin més responsables i que utilitzin cendrers si fumen a la platja.
Aquesta ha estat la primera neteja que organitzava la Fundació Thomas Cook a la platja de Lloret. Ho ha fet en el marc del World Cleanup Day i espera poder repetir la iniciativa l’any que ve, perquè l’empresa està molt involucrada amb la protecció del Medi Ambient.
L’entitat ha comptat amb la col·laboració de la regidoria de Medi Ambient.