La informació de les platges de Lloret de Mar, actualitzada, a un sol clic

Segons fonts municipals, són dades "molt consultades" sobre ocupació, banderes i índex de radiació solar.

Marina Nicolàs
La informació de les platges de Lloret de Mar, actualitzada, a un sol clic
00:00

Novetat en la informació de les platges de Lloret de Mar. Des de fa uns dies, els banyistes poden consultar l’índex de radiació solar, així com la bandera que oneja a les platges i l’ocupació de la sorra, a les pantalles que hi ha al municipi, a l’app Lloret Smart i també al web lloret.cat.

És una informació constant i actualitzada, al llarg de tot el dia. Segons la regidora de Platges, Marina Nicolàs, són dades «molt consultades».

Banyistes aquest mes de juny a la platja gran de Lloret
Banyistes aquest mes de juny a la platja gran de Lloret

Posa com a exemple que “l’índex de radiació solar canvia al llarg del dia, no és el mateix a les 8 del matí, que a les 12 del migdia o a les 4 de la tarda, està enllaçat amb el web de platges de la Generalitat, s’actualitza constantment”.

Les càmeres que controlen l'aforament (Ajuntament de Lloret de Mar)
Les càmeres que controlen l’aforament (Ajuntament de Lloret de Mar)

La bandera que oneja a les platges i cales de Lloret fa temps que es dona des del web municipal. En les darreres temporades, s’hi ha sumat la informació sobre l’ocupació de la sorra i últimament, l’índex de radiació solar.

Tota aquesta informació, fonamental per gaudir del bany, es troba a un sol clic a l’APP o bé a les pantalles que hi ha arreu del municipi, a més del portal lloret.cat.

A banda d’això, Lloret de Mar ha renovat les banderes blaves de les platges de Cala Canyelles, Lloret centre, Sa Boadella i Santa Cristina. Malauradament, no ha pogut recuperar la de Fenals, perduda l’any passat.

Banyistes aquest mes de juny a la platja gran de Lloret
Banyistes aquest mes de juny a la platja gran de Lloret

A més, des de la setmana passada, el miniclub de la platja del centre ja funciona, juntament amb la biblioplatja i l’espai nadó. Tots els serveis ja estan en marxa, inclosa la novetat d’aquesta temporada: el parc flotant.

maxresdefault 204
El nou parc flotant de Lloret de Mar.

A la platja de Fenals la biblioplatja ha d’entrar en funcionament el proper 1 de juliol.

La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, entre els 25 professionals més innovadors del turisme a Espanya

La gerent de Lloret Turisme rep aquest reconeixement per projectes vinculats a la intel·ligència artificial, la sostenibilitat i la convivència entre residents i visitants.

El que la IA no podrà substituir centra la novena edició del BTM

El Business Tourism Market se celebra aquest dimecres al matí, a l'Hotel Guitart Central Park.

El Gremi d’Hostaleria de Lloret de Mar celebra 50 anys amb un acte d’homenatge al sector turístic

L’entitat reuneix aquest dijous el sector en un acte que finalment es farà al Palau de Congressos de l’Evenia Olympic Resort per les previsions de pluja.

La IA turística de Lloret ha superat les 1.600 converses i els 4.000 missatges

L’eina, disponible les 24 hores del dia, s’ha consolidat com un nou canal d’atenció i informació turística de la destinació.