Novetat en la informació de les platges de Lloret de Mar. Des de fa uns dies, els banyistes poden consultar l’índex de radiació solar, així com la bandera que oneja a les platges i l’ocupació de la sorra, a les pantalles que hi ha al municipi, a l’app Lloret Smart i també al web lloret.cat.

És una informació constant i actualitzada, al llarg de tot el dia. Segons la regidora de Platges, Marina Nicolàs, són dades “molt consultades”.

Posa com a exemple que “l’índex de radiació solar canvia al llarg del dia, no és el mateix a les 8 del matí, que a les 12 del migdia o a les 4 de la tarda, està enllaçat amb el web de platges de la Generalitat, s’actualitza constantment”.

La bandera que oneja a les platges i cales de Lloret fa temps que es dona des del web municipal. En les darreres temporades, s’hi ha sumat la informació sobre l’ocupació de la sorra i últimament, l’índex de radiació solar.
Tota aquesta informació, fonamental per gaudir del bany, es troba a un sol clic a l’APP o bé a les pantalles que hi ha arreu del municipi, a més del portal lloret.cat.
A banda d’això, Lloret de Mar ha renovat les banderes blaves de les platges de Cala Canyelles, Lloret centre, Sa Boadella i Santa Cristina. Malauradament, no ha pogut recuperar la de Fenals, perduda l’any passat.

A més, des de la setmana passada, el miniclub de la platja del centre ja funciona, juntament amb la biblioplatja i l’espai nadó. Tots els serveis ja estan en marxa, inclosa la novetat d’aquesta temporada: el parc flotant.

A la platja de Fenals la biblioplatja ha d’entrar en funcionament el proper 1 de juliol.