La lloretenca Angèlica Arvylas exposa aquests dies la seva obra escultòrica a la seu de Girona del Col·legi de Psicòlegs de Catalunya. La mostra es titula Camins, «fent referència al camí que tots recorrem i en el qual pas a pas, o jo en aquest cas escultura a escultura, anem creant la nostra història».

L’exposició inclou tant obres actuals, fetes amb resina, fibra de vidre o bronze, com obres que l’escultora lloretenca va fer en els inicis de la seva trajectòria, esculpides amb pedra.
L’exposició Camins, d’Angèlica Arvylas, es va inaugurar el 5 d’abril i es pot visitar fins al 10 de maig, a la seu gironina del Col·legi de Psicòlegs de Catalunya, al passatge Farinera Teixidor, número 1. L’horari és de dilluns a divendres, de nou a una i de quatre a vuit.
