La Moreneta ha guanyat el concurs de Lloret en Flor. L’últim cap de setmana de maig, les botigues van decorar els seus aparadors amb art floral i un jurat ha escollit el més bonic.

El propietari de La Moreneta, Maximiliano Mali, assegura que estan molt contents pel premi obtingut, de 150 euros.
“Estem molt contents, perquè vam treballar amb material reciclat, vam muntar un aparador amb flors de tota mena, papallones…”
Maximiliano Mali
Sobre Lloret en flor, que era el primer cop que s’organitzava, creu que va ser una molt bona proposta i espera que es repeteixi l’any vinent.

També ho espera el gerent de l’Associació de Comerciants, Francesc Alsina, que apunta que la participació va ser molt bona i que els aparadors van lluir durant tot el cap de setmana.
“Sobretot la participació, perquè altres vegades havíem organitzat algun concurs d’aparadors i la participació havia estat baixa i aquest cop 14 establiments està molt bé”
Francesc Alsina
La iniciativa la van impulsar l’Associació de Comerciants i l’Ajuntament. A banda de les botigues participants, algunes floristeries de Lloret també van decorar espais com el Museu del Mar, l’església de Sant Romà, el Puntet i el Mercat Municipal.