Aquest diumenge es presenta la nova temporada del Teatre de Lloret, que s’allargarà fins al juny. Un cop més, l’Ajuntament ofereix un acte obert a tothom per presentar quines seran les obres que conformaran la cartellera i ho farà amb un acte dinàmic, presentat per l’actor lloretenc Albert Muntané i amb actuacions musicals i alguns dels protagonistes de la nova temporada.
El regidor del Teatre, Frederic Guich, remarca que dues produccions de les principals sales del país passaran per Lloret aquesta temporada, amb l’objectiu de «fer accessible la cultura a tots els lloretencs, que no s’hagin de desplaçar fins a Barcelona per veure aquestes obres que estan sent un èxit de cartellera i que, a més a més, aquestes obres estan subvencionades i el preu és força diferent al que haurien de pagar a Barcelona«.
«Les dues principals institucions teatrals del país, tant el TNC com el Teatre Lliure, passen per Lloret amb La Corona d’Espines i El día del Watusi«
Frederic Guich
El regidor assegura que la programació serà, com sempre, de qualitat i variada per arribar a diferents públics i deixarà un espai ampli per a les agrupacions locals.
Les obres que ja sabem que podrem veure, perquè formaven part de la campanya de Nadal, són Un sogre de lloguer, amb Joan Pera, El día del Watusi, que és l’espectacle més premiat l’any passat, i també una aposta arriscada: el monòleg Qui va matar el meu pare, dirigit per Pau Roca i interpretat per Dafnis Balduz, que formarà part del cicle Mirades dissidents.
«Des del Teatre de Lloret volem que el teatre vagi més enllà, que traslladi missatges»
Frederic Guich
La presentació de la nova temporada es farà aquest diumenge, a les sis de la tarda, al mateix Teatre i l’entrada és gratuïta, però cal descarregar la invitació a través del web de l’equipament. Això sí, queden només les últimes invitacions disponibles.
