La Policia Local deté un turista de 19 anys acusat d’agredir sexualment una menor en un portal

Els agents van arrestar ràpidament el sospitós, gràcies a la ràpida identificació per part dels amics de la víctima.

Caserna de la policia local de Lloret

La Policia Local de Lloret de Mar deté un turista alemany de 19 anys acusat d’agredir sexualment una noia de 17 en un portal. Els agents van arrestar ràpidament el sospitós, gràcies a la ràpida identificació per part dels amics de la víctima.

Els fets es van produir sobre les 22h del passat 3 de juliol, en un edifici d’apartaments del carrer Joaquim Mir de Fenals. Segons ha avançat el Diari de Girona i ha confirmat l’ACN, víctima i agressor es coneixien ja que havien estat passant el dia conjuntament amb altres amics. Aquest fet va permetre una ràpida identificació del jove per part dels amics de menor. Després de l’agressió, un veí es va trobar la noia amb dues amigues més caminant pel carrer, i va ser ell qui va alertar la policia en saber què li havia passat a la víctima.

L’agressió s’hauria produït quan la menor va haver de tornar al bloc d’apartaments on s’allotjava. Va ser aleshores quan el jove turista de 19 anys i de nacionalitat alemanya hauria agredit sexualment la noia al portal de l’edifici. Minuts més tard, van arribar les amigues de la víctima que van demanar ajudar fins que es van topar amb el veí de Lloret, qui va trucar la policia.

L’Ajuntament ha facilitat atenció psicològica a la víctima. Després de prendre declaració a l’acusat, a la víctima i a diversos testimonis, el jutjat de guàrdia ha acordat llibertat provisional per al turista alemany, acusat d’un presumpte delicte d’agressió sexual a Lloret de Mar.

Una persona encaputxada atraca amb una arma de foc la gasolinera Repsol del Rieral

Els Mossos d'Esquadra tenen una investigació oberta per identificar l'assaltant, que va marxar del lloc a peu.

Dues mascotes moren en l’incendi a un habitatge de Lloret de Mar

Un testimoni va alertar als Bombers de la sortida de fum negre d'un balcó

L’home de Lloret trobat en un contenidor va ser assassinat a trets

Era Mohamad Jawara i el seu cos va ser localitzat el passat 31 de juliol en una zona de contenidors, a la urbanització Lloret Blau.

Mor una turista menor d’edat en precipitar-se des d’un hotel de Lloret

Els Mossos d’Esquadra han avançat que no hi ha indicis de criminalitat ni es tracta d’un cas de l’anomenat balconing i  han obert una investigació per esclarir els fets.