La Policia Local i Protecció Civil editen per primera vegada un calendari solidari

Els diners aniran destinats a les associacions ForçAME i Pas a Pas.

Joaquim Martín
La Policia Local i Protecció Civil editen per primera vegada un calendari solidari

00:00



La Policia Local i Protecció Civil han editat, per primera vegada, un calendari solidari per a l’any 2019. L’objectiu és promocionar i ajudar dues associacions sense ànim de lucre, que estan molt arrelades a Lloret de Mar, on hi fan una gran tasca social.

Aquestes dues entitats són ForçAME i PAS A PAS. La primera, creada l’any 2014, de forma voluntària i altruïsta, arran d’un cas personal, duu a terme un munt d’activitats destinades a investigar sobre l’Atròfia Muscular Espinal, una malaltia sense cura que es coneix amb el nom d’AME.

La segona entitat és PAS A PAS. Es va muntar l’any passat, per part de famílies amb nens amb autisme, amb l’objectiu de donar-los suport i una atenció adequada. El cap de la policia local, Quim Martín, assenyala que han triat aquestes dues ONGs «perquè fan moltes activitats i era una oportunitat«.

Els calendaris solidaris es poden comprar a la caserna de la policia o bé demanar-lo per email (policialocal@lloret.cat). El preu són 10 euros. Els diners es destinaran íntegrament a les dues associacions: FORÇA AME i PAS A PAS. De moment, la policia i Protecció Civil han fet una primera tirada de 150 exemplars.

La finalitat és donar suport a ForçaAME i a PAS A PAS. I a més, difondre la feina que fan així com dels serveis que proporciona la policia local i el departament de Protecció Civil a Lloret de Mar.

Minut de silenci en record de les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo

L’Ajuntament trasllada el seu condol i solidaritat als familiars i amics de les víctimes, així com a totes les persones afectades, i agraeix la tasca dels serveis d’emergència.

Hotelers, restauradors i comerciants reclamen a l’Ajuntament que revisi els increments de l’IBI aprovats al ple

Comparteixen la preocupació per la crisi de l'habitatge, però demanen mesures proporcionades que també tinguin en compte la diversitat dels allotjaments i l'activitat econòmica del municipi.

Agnès Rivera: “El col·lectiu mèdic està molt determinat i molt enfadat”

Metges de Catalunya ha convocat una vaga indefinida davant la manca de voluntat de negociar que ha mostrat el Departament de Salut de la Generalitat.

Els metges catalans comencen una vaga indefinida per reclamar el conveni propi

Avui es manifesten a Barcelona i hi ha diversos facultatius dels centres de Lloret de Mar que se sumen a la protesta.