24.4 C
Blanes

La Policia Nacional deté 21 persones en situació irregular a Lloret i Girona

Ha estat en el marc d'uns controls fets arreu de la demarcació, amb la col·laboració de la Policia Local de Lloret.

Logotip de la Policia Nacional
Logotip de la Policia Nacional

La Policia Nacional ha arrestat 21 persones a Lloret de Mar i a Girona en situació irregular, en el marc de diversos controls a la demarcació per prevenir la comissió de delictes i infraccions penals i administratives, contemplades a la Llei d’Estrangeria.

Els arrestats comptaven amb un total de 48 antecedents policials, entre els quals hi ha robatori amb força, amb violència i intimidació, tràfic de drogues, falsedat documental, desordres públics o ocupació d’immobles, entre d’altres.

Operatiu de la Policia Nacional amb la Policia Local de Lloret de Mar
Operatiu de la Policia Nacional amb la Policia Local de Lloret de Mar

Els delictes s’havien comès a Espanya però també a altres països europeus. La policia va incoar els expedients d’expulsió en els casos dels detinguts en situació irregular.

En els controls, hi ha col·laborat la Brigada Provincial d’Estrangeria i Fronteres de Girona, la Policia Municipal de Girona i la Policia Local de Lloret de Mar.

Contingut per a tu

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Crida perquè tothom doni sang aquest dijous i divendres a Lloret

Les pluges intenses de fa uns dies van obligar a suspendre campanyes arreu de Catalunya i per això es fa una crida especial que permeti compensar-ho.

Bakr El Asri campió de Catalunya dels 3.000 metres obstacles per 5a vegada

L'atleta s'ha proclamat campió de Catalunya sub20 aquest diumenge, a Sabadell.

L’assaig del Ball de Plaça amb la mainada es farà a la Plaça de la Vila, dissabte

El pati de l'Erol, on es feia fins ara, havia quedat petit i s'ha decidit fer-ho directament a la Plaça de la Vila.

‘La traviata’ es projectarà al Teatre de Lloret mentre es representa al Teatro Real

El teatre madrileny organitza aquest dissabte una projecció simultània de l'òpera de Verdi a municipis d'arreu de l'Estat, per celebrar el seu 10è aniversari.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...