La Principal del Llobregat ofereix les sardanes d’aquest dissabte

L'audició, que forma part de la 97a temporada, s'ha previst aquest 29 de juliol (22h) a la plaça de la Vila.

La cobla convidada és La Principal del Llobregat aquest dissabte a la temporada de sardanes de Lloret de Mar. D’entrada interpretarà dues peces de concert: ‘Un racó de claustre’, de Josep Maria Bernat, i ‘La noia alegre que no sap plorar’, de Joaquim Serra.

Tot seguit, vindran les sardanes de ball: ‘50è aplec de Mollet’ de Jordi Molina, ‘Mai sense en Jordi’ d’Anna Abad, ‘Ocells primerencs’ de Lluís Pujals, ’25 anys repuntejant’ de Martirià Font, ‘Sardanes a la vila del Voló’ de Carles Santiago, ‘La nit dels músics’ d’Antoni Mas Bou i ‘Mariona’ de Josep Saderra.

L’audició tindrà lloc a l’hora i indret habituals: a partir de les 22h a la plaça de la vila. Estem en plena 97a edició de temporada de sardanes, la qual forma part de la Capital de la Cultura Catalana.

El Teatre de Lloret aposta per la cultura local amb el monòleg de Montserrat Roig

L'espectacle, una producció d'Amargura Cultura, serà aquest dissabte a les set de la tarda.

Els carrers de Lloret s’omplen de música, espectacles i artesania amb motiu de la 25a edició de la Fira Medieval

L'esdeveniment, que se celebrarà aquest cap de setmana, comptarà amb una norantena de propostes amb una gran oferta infantil.  

El Club d’Escacs Lloret organitza un torneig popular per la Festa Major

La competició es farà al Puntet, a l'avinguda de Vidreres, a partir de les deu del matí.

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.