La Sindicatura de Comptes qüestiona els inventaris de quatre municipis gironins, entre els quals hi ha Lloret

Segons el Diari de Girona, la Sindicatura de Comptes enumera una sèrie d'incompliments i mancances detectades a Lloret, Olot, Banyoles i Salt.

L'edifici de la Sindicatura de Comptes (Diari de Girona)

La Sindicatura de Comptes qüestiona els inventaris de quatre municipis gironins, entre ells Lloret de Mar. A través d’un informe, en que passa revista a 68 municipis de Catalunya (els que tenen més de 20.000 habitants), enumera una sèrie d’incompliments i mancances detectades.

Segons publica el Diari de Girona, en el cas de Lloret de Mar, apareix com un dels ajuntaments dels quals no es va obtenir cap resposta que permetés confirmar o descartar l’existència de l’inventari de béns comunals.

D’altra banda, en les actualitzacions anuals (les rectificacions), la Sindicatura apunta que hi ha ajuntaments que només van aprovar la rectificació d’un any. El Diari de Girona explica que Lloret hi surt per un altre motiu: en el seu cas, l’informe indica que no es va fer constar a l’acta de rectificació “el detall de les altes, baixes i altres variacions” produïdes durant l’exercici.

Els altres municipis gironins qüestionats per la Sindicatura de Comptes són Banyoles, Olot i Salt.

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.

L’oposició de Lloret de Mar demana un ple per abordar «la crisi interna» entre govern i personal de l’Ajuntament

La moció de suport als docents ha generat un ampli debat, però finalment ha estat retirada per l'esmena a la totalitat del PSC.