El 16 de desembre se celebrarà una nova edició de la Marató de TV3, enguany dedicada a la lluita contra el càncer. Com sempre, Lloret fa una crida als veïns a col•laborar amb diferents activitats solidàries.
Des de l’Ajuntament es demana a les entitats o establiments que tinguin previsió de realitzar algun acte que ho comuniquin a la secció de Patrimoni Cultural, abans d’aquest divendres, per unificar la programació d’aquest esdeveniment social. Per fer-ho, cal trucar al 972 36 18 33 o bé al 972 36 18 01. A més, també es pot enviar un correu electrònic a l’adreça [email protected].
El regidor de Patrimoni Cultural, Albert Robert, anima a tothom a participar amb la Marató i destaca la importància de contribuir en la lluita contra el càncer.
Com diem, l’edició d’aquest 2018 de la Marató de TV3 es dedica a la lluita contra el càncer, que és la primera causa de mort a Catalunya entre els homes i la segona entre les dones. Es calcula que un de cada dos homes i una de cada tres dones tindran càncer al llarg de la seva vida.
En l’edició de l’any passat, dedicada a les malalties infeccioses, a Lloret de Mar es van recaptar una mica més de 4.000 euros entre totes les activitats que es van fer a favor de la Marató de TV3. En total, van ser 7 els actes solidaris que es van organitzar a la vila.