25 C
Blanes

L’Ajuntament fa una crida a les entitats i empreses que col·laborin amb la Marató de TV3

L’Ajuntament demana que ho comuniquin a la secció de Patrimoni Cultural, abans d'aquest divendres, per unificar la programació.

La Marató de TV3
La Marató de TV3
Albert Robert

El 16 de desembre se celebrarà una nova edició de la Marató de TV3, enguany dedicada a la lluita contra el càncer. Com sempre, Lloret fa una crida als veïns a col•laborar amb diferents activitats solidàries.

Des de l’Ajuntament es demana a les entitats o establiments que tinguin previsió de realitzar algun acte que ho comuniquin a la secció de Patrimoni Cultural, abans d’aquest divendres, per unificar la programació d’aquest esdeveniment social. Per fer-ho, cal trucar al 972 36 18 33 o bé al 972 36 18 01. A més, també es pot enviar un correu electrònic a l’adreça [email protected].

El regidor de Patrimoni Cultural, Albert Robert, anima a tothom a participar amb la Marató i destaca la importància de contribuir en la lluita contra el càncer.

Com diem, l’edició d’aquest 2018 de la Marató de TV3 es dedica a la lluita contra el càncer, que és la primera causa de mort a Catalunya entre els homes i la segona entre les dones. Es calcula que un de cada dos homes i una de cada tres dones tindran càncer al llarg de la seva vida.

En l’edició de l’any passat, dedicada a les malalties infeccioses, a Lloret de Mar es van recaptar una mica més de 4.000 euros entre totes les activitats que es van fer a favor de la Marató de TV3. En total, van ser 7 els actes solidaris que es van organitzar a la vila.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.