L’Ajuntament i el CF Lloret lamenten els fets ocorreguts dissabte passat al Molí

Tant l'equip de govern com el club de futbol han enviat un comunicat de premsa on denuncien qualsevol tipus d'acció o comentari sexista i demanen disculpes pels incidents.

Escut del Club de Futbol Lloret

Joan Bernat
L’Ajuntament i el CF Lloret lamenten els fets ocorreguts dissabte passat al Molí

00:00



Tant l’Ajuntament com el Club de Futbol Lloret lamenten els fets ocorreguts dissabte passat al camp de futbol del Molí i han manifestat el seu rebuig a qualsevol acció o comentari sexista. Totes dues parts han enviat un comunicat de premsa arran de la polèmica generada entorn a un partit femení de Segona Catalana entre el Lloretenc i l’Atlètic Masnou.

Recordem que dissabte passat, a dos quarts de quatre de la tarda, va començar un partit de futbol femení, però a les quatre hi havia programat un encontre de veterans. Quan els homes van haver de començar el partit, van fer fora les noies de males maneres, segons va denunciar l’Atlètic Masnou, que afegeix que fins i tot amb alguns comentaris masclistes.

El regidor d’Esports, Joan Bernat, ha explicat que l’Ajuntament, davant d’aquests lamentables fets, ha fet de mediador perquè les parts implicades parlin i es demanin les disculpes pertinents.

En aquest sentit, la junta directiva del Club de Futbol Lloret, després de reunir-se amb l’equip de veterans, ha enviat un comunicat on demana disculpes tant al Lloretenc com a l’Atlètic Masnou i, especialment, a les jugadores que estaven sobre el terreny de joc. La Junta afegeix que adoptarà les mesures oportunes per evitar que es torni a produir qualsevol incident d’aquest tipus. I acaba denunciant qualsevol actitud i comentari sexista, racista, xenòfob i d’altres formes d’intolerància.

I pel fet que l’incident tingués lloc en unes instal·lacions municipals, el regidor també ha demanat perdó de part de l’Ajuntament.

Joan Bernat també ha fet referència a la coincidència horària dels dos partits en un mateix espai: ha lamentat que es produís aquest error de coordinació i ha assegurat que treballen perquè no torni a passar, tot i que ha recordat que cada dia hi ha moltes activitats esportives variades a la destinació i que pràcticament mai hi ha problemes com aquest i, quan n’hi ha algun, es resol de manera eficaç.

Per tant, tal com ha dit, el regidor considera que la premsa va magnificar la polèmica.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.