L’Ajuntament obre noves places per al casal d’estiu municipal

Les primeres places s’adreçaven a famílies en què els progenitors o tutors legals treballen de manera presencial. Ara, s’ofereixen noves places per a altres perfils.

Albert Ferràndez
L’Ajuntament obre noves places per al casal d’estiu municipal

00:00



El casal d’estiu municipal ha obert noves places. Atesa la situació de pandèmia, aquest any l’Ajuntament se centra en oferir una atenció per fomentar la conciliació familiar i laboral.

El regidor d’Educació, Albert Ferràndez, argumenta que per això les primeres places s’han destinat a famílies en què els progenitors o tutors legals treballen de manera presencial. Ara, s’ofereixen noves places per a altres perfils, tot i que les persones que treballen sempre tindran prioritat.

Com que estem en una situació excepcional, el Consistori aplica mesures excepcionals. Per això, entenent que moltes persones s’aniran incorporant als llocs de treball a mesura que avanci la temporada, s’obriran noves inscripcions cada setmana. 

A més, per la situació d’emergència sanitària, els infants es distribuiran per grups d’edats en diferents centres. En concret, cada dos monitors s’encarregarà d’un grup de deu infants que serà fix al llarg de tot l’estiu. Els espais es decidiran atenent les mesures sanitàries i es complirà amb el protocol aprovat pel PROCICAT. De fet, el regidor matisa que el casal de Lloret serà un dels més segurs per combatre els contagis.

L’horari també s’ha modificat i el casal, que començarà l’1 de juliol, es farà només de dilluns a divendres de nou a dues, sense possibilitat d’oferir servei de menjador. El preu és de 92 euros cada mes. Les inscripcions s’han de fer a través de la pàgina web de l’Ajuntament.

23 alumnes de secundària podrien beneficiar-se d’una aula d’acollida intensiva, que Educació no ha posat en marxa

Des de PEDAL reclamen que el recurs es torni a posar en funcionament de manera immediata, a causa de l'alt nombre d'alumnes que el necessitarien.

Lloret destinarà 800.000 euros a millorar la climatització dels seus centres educatius públics

La proposta de Sumem Lloret s'ha aprovat al ple per unanimitat i preveu actuacions com millorar l'aïllament tèrmic o substituir portes i finestres, entre d'altres.

Lloret tindrà una nova llar d’infants municipal, que s’ubicarà a Fenals

Serà la tercera llar d’infants municipal de Lloret i la previsió és que els treballs comencin en breu.

El seguiment de la vaga de docents a Lloret és baix en el primer dia de curs

Tot i així, les reclamacions del col·lectiu segueixen sobre la taula i hi ha hagut mobilitzacions arreu del territori.