25 C
Blanes

‘L’any del mico’ arriba al Cineclub Adler de Lloret a través del Festival Gollut de Ribes de Freser

Es pot veure avui (21 hores) al Teatre. I de cara a diumenge (12 hores), també al Teatre, projecció infantil amb 'L'estiu i la tardor al regne d'Escampeta'

'L'any del mico'
'L'any del mico'
Joan Moret i Joaquim Roquer

El Cineclub Adler projecta aquest vespre la pel·lícula L’any del mico, que forma part de la sisena edició del Festival Gollut de Ribes de Freser. Recordem que l’entitat lloretenca té un conveni amb el certamen, que per segon any consecutiu compta amb el Teatre de Lloret com a seu territorial de La Selva.

L’any del mico, de Vladimir Blazevski, és una sàtira política sobre la peculiar amistat entre Coco, un mico solitari, i Tsobe, el guardià d’un zoo que es veu obligat a capturar l’animal si vol ser readmès en el seu lloc de feina. El president del Cineclub Adler, Joan Moret, explica que l’han escollit perquè és una comèdia i és un gènere poc habitual en el món dels cineclubs.

Una opinió que comparteix el director del Gollut, Joaquim Roquer, que explica que la voluntat del festival és oferir al públic pel·lícules que difícilment arriben a les grans masses i que fan reflexionar els espectadorsL’any del mico es podrà veure aquest vespre, a partir de les nou, al Teatre de Lloret.

I de cara a diumenge, el Cineclub Adler ha preparat una projecció infantil, dins del cicle El Petit Adler. En aquesta ocasió, es podrà veure la pel·lícula francesa L’estiu i la tardor al regne d’Escampeta. Una proposta que presenta les aventures de la reina Eloïsa, que vol trencar el malefici d’en Bonifaci i la banya d’unicorn. Joan Moret espera atraure el públic infantil.

Més endavant, la intenció és projectar les històries d’Escampeta de l’hivern i la primavera. La sessió d’aquest diumenge, que començarà a les dotze del migdia, es recomana a infants a partir de quatre anys.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.