Lau Gibert i Carla Frigo actuen en un festival a Blanes

Les dues lloretenques, que estan triomfant musicalment, van estudiar de petites en la mateixa acadèmia d'arts escèniques.

Laura Gibert, Carla Frigo, una fan i Berta Gámez

Poques vegades dues artistes lloretenques com Laura Gibert i Carla Frigo actuen plegades. Ha estat el cas del festival de l’acadèmia Viu Cantant de Blanes, aquest diumenge, al teatre de la població veïna.

Tant una com l’altra van ser alumnes, de petites, d’aquesta acadèmia. Ahir, quan es va fer el festival de fi de curs, les van convidar a actuar en començar l’espectacle. Tant una com l’altra, a més de Berta Gámez, van oferir una cançó cadascuna, que va evidenciar el talent que tenen i perquè estan triomfant musicalment.

La Lau Gibert es va donar a conèixer a la primera temporada del concurs ‘Eufòria‘ de TV3, de gran èxit d’audiència. Després d’oferir un concert al Palau Sant Jordi, que van omplir dues vegades, la Laura ha publicat unes quantes cançons. Ahir va interpretar el seu hit ‘Ni la moto’ al festival blanenc.

La Carla Frigo és una altra lloretenca que està arribant lluny. No s’encasella en cap gènere i al 2021 va ser la tercera artista més vista a TikTok, només superada per Rosalía i Lola Índigo. Actualment té 3,8 milions de seguidors en aquesta xarxa social.

Qui també va cantar al festival de l’acadèmia Viu Cantant va ser Berta Gámez, de Blanes, que l’any passat va actuar a la Pride Costa Brava i anteriorment va passar per la Voz Kids.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.