Lee o Muere organitzarà un festival de novel·la negra a Lloret, a finals de març

El festival tindrà lloc els dies 24 i 25 de març a la Casa de la Cultura i pretén fomentar el vincle entre autors i lectors de novel·la negra.

Lloret Negre

Angelique Pfitzner
Lee o Muere organitzarà un festival de novel·la negra a Lloret, a finals de març

00:00



Lloret de Mar acollirà un festival de novel·la negra a finals de març. L’organitza un col·lectiu d’escriptors anomenat Lee o Muere, amb la col·laboració de l’Ajuntament. L’objectiu és donar a conèixer aquest gènere literari i, a través d’ell, posar sobre la taula temes socials d’interès general, com ara la violència masclista, el bullying escolar, el mobbing laboral, el terrorisme o l’addició a les xarxes socials.

La comissària del festival és l’escriptora Angelique Pfitzner. El festival, que es complementarà amb visites turístiques a la destinació, constarà d’un seguit de debats i xerrades amb un total de 35 ponents escriptors, entre els quals hi haurà policies, advocats o jutges.

Diumenge al migdia, es lliurarà el premi a la millor novel·la negra en llengua catalana publicada el 2017. És el primer guardó d’aquest tipus que s’atorga.

El festival tindrà lloc els dies 24 i 25 de març a la Casa de la Cultura i pretén fomentar el vincle entre autors i lectors de novel·la negra.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.