Les activitats a les platges de Lloret incrementen un 22% el nombre d’usuaris

Aquest estiu, han fet ús dels diferents serveis més de 17.000 persones. Els més utilitzats són el miniclub i les activitats dirigides i esportives.

El miniclub, aquest estiu

Elizabeth Keegan
Les activitats a les platges de Lloret incrementen un 22% el nombre d’usuaris

00:00



Més de 17.000 usuaris han participat aquest estiu en el programa de dinamització de platges de Lloret de Mar. La xifra suposa un increment del 22% respecte de l’any passat. La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, valora de manera positiva l’increment, tot i que fins ara les xifres també eren bones.

L’increment es deu, segons la gerent de Lloret Turisme, a la bona difusió que s’ha fet de tots els serveis, tant des de l’administració com des de l’àmbit privat.

El programa inclou el servei de miniclub, el de biblioplatja, l’espai nadó així com activitats dirigides i esportives a les platges de Lloret i Fenals. Com a novetat, enguany s’han estrenat uns nous mòduls a la platja del centre i classes de ioga a Fenals. El perfil dels usuaris és molt variat en funció del servei.

Del total d’usuaris, una tercera part són infants, mentre que les activitats dirigides representen el 50% i la resta, les propostes esportives.

Pel que fa a nacionalitats, el públic nacional és el principal usuari del programa, en bona part local. El públic rus destaca com a usuari del miniclub i l’italià, en la zona esportiva.

 

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

La cultura catalana i el Mediterrani, protagonistes al Drone Festival d’aquest cap de setmana

El festival es farà aquest divendres i dissabte, a les 21 hores, a la platja de Lloret.

Més de 5.500 alumnes tornen als centres educatius de Lloret en un inici de curs marcat per la vaga de docents

El nou calendari acadèmic comença després que l'Ajuntament hagi invertit 350.000 euros en tasques de manteniment i millora als centres escolars.

La primera hora de la zona verda passa a ser gratuïta per a tothom

Novetats a la zona verda d’aparcament de Lloret. La primera és que, a partir d’avui mateix, tots els no residents poden estacionar gratuïtament durant...