Les seus electorals tornen a les escoles de Lloret de Mar

Seran l'Esteve Carles, Pere Torrent i Pompeu Fabra mentre que es manté la Casa de la Cultura.

L’Ajuntament de Lloret de Mar anuncia un canvi en la ubicació dels col·legis electorals de cara als comicis que tenim a tocar aquests mesos de maig i juny amb les eleccions catalanes i europees.

La majoria de les seus electorals tornen a les escoles, com s’havia fet abans de la pandèmia. Per tant, se situaran a les escoles Esteve Carles (que substitueix el Teatre), l’escola Pere Torrent (enlloc del pavelló municipal d’esports) i l’escola Pompeu Fabra en el lloc del pavelló que tenen al pati. Mentre que la Casa de la Cultura es manté com a seu electoral.

A Lloret de Mar, la xifra provisional d’electors és de 20.871. En aquestes eleccions, tenen dret a vot els espanyols residents al municipi i els espanyols absents que viuen a l’estranger. El període de consulta del cens electoral provisional i presentació de reclamacions serà del 25 de març a l’1 d’abril i el període d’exposició del cens electoral definitiu serà del 2 al 11 de maig.

Les eleccions catalanes del 12 de maig seran un mes abans de les europees, previstes per al 9 de juny, la qual cosa vol dir que gairebé enganxarem la fi d’una campanya electoral amb el començament d’una altra, que quedarà marcada per les negociacions per formar govern, segons quins hagin estat els resultats.

Aprovades les ordenances fiscals per al 2027 que, segons el govern, «defensen i protegeixen el dret a l’habitatge»

Al Bon Dia Bona Hora d'aquest dijous escoltarem el posicionament dels diferents grups municipals.

Albert Ferrández: «És un orgull i una responsabilitat tenir la possibilitat d’anar al Congrés»

El regidor lloretenc, alcaldable d'ERC a les properes municipals, és el número dos de la candidatura republicana al Congrés per Girona.

La lloretenca Mari Carmen Retamero, número 6 del PSC al Congrés per Girona

És la primera vegada que forma part d’una llista electoral i assegura que és tot un honor.

Adrià Lamelas: «No es pot qüestionar que a Lloret no hi hagués ningú al timó perquè és mentida»

L'alcalde de Lloret de Mar, Adrià Lamelas, ha negat les acusacions de l'oposició per la seva absència durant el temporal i ha destacat la bona coordinació comandada per Míriam Rodríguez, qui va exercir l'alcaldia accidental.