L’Esplai Capicua celebra la castanyada aquest dissabte amb una jornada lúdica

Els membres de l'esplai, que ara són uns 130 infants i joves, podran convidar familiars i amics. La cita és aquest dissabte a les 15.30 hores a la Font de la Kaikuta, al Rieral.

Castanyada Capicua 2017

Laura Reina
L’Esplai Capicua celebra la castanyada aquest dissabte amb una jornada lúdica

00:00



L’Esplai Capicua celebra la castanyada, aquest dissabte. Serà una jornada lúdica, en què els membres de l’esplai, que ara són uns 130 infants i joves, podran convidar familiars i amics i, tots plegats, passaran una estona molt divertida.

Així ho assegura una de les responsables de l’esplai, Laura Reina, tot i que deixa les portes obertes a la sorpresa.

La convocatòria és a dos quarts de quatre de la tarda, a la Font de la Kaikuta, al barri del Rieral. Més tard, a dos quarts de sis, es repartiran les castanyes.

De cara a la setmana que ve, dissabte 17, els monitors del Capicua preparen una activitat oberta a tot el poble per celebrar la Festa Major de Sant Romà.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.