L’Hotel Santa Marta de Lloret de Mar ha estat guardonat amb tres premis als World Luxury Awards. En una cerimònia feta dies enrere a Barcelona, l’establiment de 5 estrelles ha rebut tres guardons que destaquen la seva excel·lència en el sector del turisme de luxe: Best Luxury Wedding Hotel del món, Best Luxury Family Hotel a Espanya i Best Luxury Romantic Hotel a Espanya.
Els premis -que valoren l’excel·lència en serveis i experiències en hotels, spas i restaurants de luxe a nivell global- han reconegut la capacitat del Santa Marta de crear moments únics i personalitzats. L’hotel va ser el primer de Lloret en tenir la categoria de 5 estrelles. Va obrir les portes l’any 1958 en el paratge privilegiat de Santa Cristina, enmig dels pins i amb vistes al mar.

El guardó a Best Luxury Wedding Hotel destaca la seva ubicació excepcional davant del mar i la muntanya, així com la seva capacitat per oferir experiències nupcials personalitzades, amb escenaris idíl·lics i serveis de primera qualitat. El premi a Best Luxury Family Hotel reconeix l’atenció especial a les famílies, amb espais segurs, suites àmplies i una gastronomia adaptada, que promouen moments de connexió i benestar per a totes les edats. Finalment, la distinció com a Best Luxury Romantic Hotel valora l’atmosfera íntima, la gastronomia gourmet i l’espai Spa exclusiu, pensat per a parelles que busquen desconnectar i gaudir de la natura i el confort.
