L’Hotel Santa Marta, nominat com a Millor hotel de costa d’Espanya per National Geographic

Els Premis dels Lectors Viatgers de National Geographic s'escullen per una votació popular que acaba aquest diumenge.

L'Hotel Santa Marta, al paratge de Santa Cristina (Hotel Santa Marta)

L’Hotel Santa Marta és un dels set candidats seleccionats a la categoria de Millor hotel de costa d’Espanya en els Premis dels Lectors Viatgers National Geographic, que aquest any celebraran la 4a edició.

El públic és l’encarregat d’escollir els guanyadors, en unes votacions que acaben aquest diumenge. L’objectiu dels premis és fomentar l’esperit viatger i el desig de conèixer i gaudir de nous destins.

Des de la revista posen de relleu que els premis han estat “un èxit les tres primeres edicions, amb una elevada participació i un gran poder de convocatòria gràcies a tots els mitjans que es van fer ressò de la iniciativa”. En total, hi ha 14 categories, amb 98 finalistes.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.