25 C
Blanes

Litus actuarà aquest diumenge a Lloret per tancar la segona edició del Vermut Jazz

L'actuació, que és gratuïta, es farà a la terrassa del teatre, a partir de les 12 hores.

Litus
Litus
Litus

Última actuació del cicle Vermut Jazz, aquest diumenge, amb un convidat especial: en Litus, a qui hem pogut veure al Late Motiv, d’Andreu Buenafuente, com a líder de la banda del programa. L’artista combinarà els temes del seu últim disc, titulat Miércoles 14, amb peces clàssiques.

Tot i que l’actuació de Lloret serà en solitari, en el nou disc tenen un pes molt important la secció de metalls i el quartet de corda. Litus assegura que li agrada molt el plantejament del cicle Vermut Jazz, que és molt proper al públic.

Popular cantant, compositor, actor i showman terrassenc, Litus va començar la seva carrera professional amb el grup Mutis. Ha estat guardonat amb premis com els Goya, l’Enderrock i ha acompanyat grups com M-Clan, Ivan Ferreiro o Quique González.

El concert de Litus, aquest diumenge a la terrassa del teatre, començarà a les dotze del migdia i tancarà la segona edició del cicle Vermut Jazz. L’actuació és gratuïta.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.