10.7 C
Lloret de Mar

Lloret de Dalt entrega 17 caixes de productes al Centre de Distribució d’Aliments

El veïnat ha estat el primer en fer una donació a la campanya de recollida que ha impulsat l’Ajuntament aquesta setmana.

Donació d'aliments de Lloret de Dalt al CDA (AVV de Lloret de Dalt)
Donació d'aliments de Lloret de Dalt al CDA (AVV de Lloret de Dalt)

Darreres Notícies

Lloret de Dalt ha entregat 17 caixes d’aliments al Centre de Distribució del municipi. El veïnat de la urbanització ha estat el primer en fer una donació a la campanya de recollida que ha impulsat l’Ajuntament aquesta setmana.

servicios profesionales jimenez

El president de l’Associació de veïnes i veïns de Lloret de Dalt, Lluís Cruz, assegura que estan molt satisfets perquè la crida que van fer la setmana passada entre el veïnat de la zona ha superat les expectatives. I anima a tots els lloretencs a col·laborar amb el Gran Recapte d’Aliments.

donacio daliments de lloret de dalt al CDA 3
Els veïns preparant els aliments (AVV Lloret de Dalt)

De les 17 caixes que han entregat aquest dilluns, 11 contenen productes bàsics i d’higiene, 4 són de productes infantils i les altres dues són de productes nadalencs. A tot això, s’hi han de sumar vuit caixes més de llet.

Recordem que al llarg d’aquesta setmana s’està celebrant el Gran Recapte d’Aliments, que aquest any és virtual. Tothom que hi vulgui col·laborar pot comprar un tiquet solidari en diversos supermercats de la vila o bé fer un donatiu econòmic a través de la pàgina web del Gran Recapte.

donacio daliments de lloret de dalt al CDA 1
Els aliments recaptats pel veïnat de Lloret de Dalt (AVV Lloret de Dalt)

A més, l’Ajuntament fa una crida especial perquè tots els veïns portin aliments directament al Centre de Distribució, que està ubicat al Pavelló Municipal d’Esports. S’hi pot accedir per les portes del darrere, de dilluns a divendres, cada matí, de nou a una.

El CDA de Lloret necessita més aliments que mai, ja que el nombre d’usuaris s’ha més que doblat des que va esclatar la crisi del coronavirus i ja atén a unes 900 famílies. Els productes que calen són els de la cistella bàsica, especialment productes infantils, i també productes nadalencs.

spot_img

El + Vist