Lloret de Dalt organitza aquest diumenge una ruta circular pels 70 anys del veïnat

La caminada, assequible per a tothom, resseguirà la Vall Tudó, el Puig d'en Pla i la vall de la riera de Pegueres.

Lluís Cruz
Lloret de Dalt organitza aquest diumenge una ruta circular pels 70 anys del veïnat
00:00

El veïnat de Lloret de Dalt organitza aquest diumenge una ruta que resseguirà la Vall Tudó, el Puig d’en Pla i la vall de la riera de Pegueres. El recorregut, que és circular i assequible per a tothom, forma part de la commemoració dels 70 anys de Lloret de Dalt i del centenari de la Mina Melitrons que hi ha al seu interior.

Lluís Cruz, de l’associació de veïnes i veïns, explica que és una ruta que “combina trams de sol i ombra, amb vistes panoràmiques”. És a dir, tindrà interès patrimonial però també històric.

L’excursió commemora que els 70 anys de Lloret de Dalt, que es va començar a urbanitzar l’any 1955 quan els terrenys formaven part de la finca Vinya Rosa. La ruta guiada per a Lloret de Dalt s’ha previst aquest diumenge, a les 11h. Després hi haurà un pica-pica.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.

Aquest cap de setmana dormirem una hora més: arriba el canvi d’hora d’hivern

La matinada del 25 d’octubre, a les tres tornaran a ser les dues. El canvi ens permetrà guanyar una hora de son, però també farà que es faci fosc més aviat.

Entra en vigor la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat

Els objectius principals són reduir la burocràcia, ampliar drets i reforçar el finançament públic.