Lloret de Mar acull unes 300.000 pernoctacions anuals a través de l’Imserso

Arreu de l'Estat, se'n beneficien un milió de pensionistes i hi participen uns 300 hotels, dotze dels quals són a Lloret de Mar.

Imserso

Enric Dotras
Lloret de Mar acull unes 300.000 pernoctacions anuals a través de l’Imserso

00:00



Lloret de Mar acull unes 300.000 pernotacions anuals a través de l’Imserso, el programa de turisme per a pensionistes que impulsa el govern central. D’aquestes, 80.000 estades es faran entre novembre i gener i es calcula que donaran feina a 557 persones.

El president del gremi d’hotelers, Enric Dotras, defensa aquest programa perquè permet a persones grans viatjar a preus reduïts i, sobretot, perquè permet a dotze hotels de la vila allargar la temporada.

I aprofitant que poden obrir gràcies als clients de l’Imserso, aquests hotels treballen amb altres mercats, com el turisme esportiu o de congressos, que també venen fora de temporada. A més, Dotras assegura que el perfil dels usuaris de l’Imserso beneficia altres sectors de la destinació.

Tot i així, el representant dels hotelers remarca que si no s’apuja el preu de les estades, el sector haurà de rebutjar atendre aquests visitants, perquè al final els generarà més costos que beneficis.

Els viatges de l’Imserso, dividits en dues tandes, comencen a l’octubre i acaben al juny. Arreu de l’Estat, se’n beneficien un milió de pensionistes i hi participen uns 300 hotels, dotze dels quals són a Lloret de Mar.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.