Lloret de Mar amenaça en sancionar UberEats si reparteix menjar a la platja

L'Ajuntament avisa que l'empresa no té autorització per fer aquesta activitat.

La platja gran de Lloret de Mar, plena de banyistes aquest estiu.

L’Ajuntament de Lloret de Mar ha avisat a l’empresa UberEats que si reparteix menjar entre els banyistes que hi ha a la platja rebrà una sanció. La plataforma va publicar un comunicat el 31 de juliol anunciant que la platja de Lloret era una de les deu seleccionades en tot l’Estat per iniciar aquest servei de repartiment de menjar a la sorra.

A partir d’aquí, el consistori ha estat estudiant el cas i conclou que l’activitat és sancionable perquè no ha estat comunicada ni autoritzada per l’ajuntament. De fet, el govern local recorda que les activitats que poden fer-se a la platja es liciten en un concurs públic i han de complir el reglament de platges.

La regidora de Platges i Promoció Econòmica de Lloret, Cristina Aymerich, ha avisat que el municipi ja compta amb «una oferta de restauració àmplia i variada» i per això no creuen que la plataforma ofereixi un «producte estratègic» per a la destinació. Aymerich recorda que el municipi treballa per fomentar un model turístic «més sostenible en criteris mediambientals, econòmics i socials» i per això no consideren que el projecte d’UberEats encaixi en aquest projecte.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.