El mercat irlandès és un dels mercats estratègics per a Lloret de Mar aquesta temporada, gràcies a l’obertura de noves connexions entre Irlanda i l’aeroport de Girona. Són un total de tres línies noves que, a partir de l’abril, connectaran aquest aeroport amb les ciutats de Cork, Shannon i Knock.

Fins ara, l’única opció per als irlandesos de viatjar fins a Girona era fer-ho amb un avió des de Dublín. Aquestes noves possibilitats, però, obren una finestra grossa per a Lloret de Mar i per això ha participat a una acció a Dublín per primera vegada: el Meet the Media. La trobada posa en contacte els principals mitjans de comunicació i creadors de continguts d’Irlanda, amb destinacions i empreses turístiques.
La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, assegura que va anar molt bé, perquè va permetre donar a conèixer la nostra destinació en un terreny on es coneix poc.
“La valoració és súper positiva, perquè amb una sola jornada vam poder aglutinar tota una sèrie de contactes per poder traslladar les novetats i per explicar com és la nostra destinació en un mercat on encara no ens coneixen gaire”
Elizabeth Keegan
Irlanda compta amb 5 milions d’habitants dels quals la meitat ve de vacances a l’Estat Espanyol. A la trobada de Dublín, Lloret Turisme va dur a terme una trentena d’entrevistes i va aconseguir lligar algunes futures col·laboracions.
Els contactes es van fer amb periodistes de mitjans especialitzats en viatges, però també generalistes. I, el més novedós, amb creadors de continguts digitals.
“També hi havia molts creadors de continguts amb perfils amb audiències relativament importants en xarxes socials que poden ajudar-nos a difondre la informació de la nostra destinació”
Elizabeth Keegan
Lloret Turisme també va participar a finals de gener a la fira Holiday World Show de Dublín on va dur a terme reunions amb diferents operadors turístics com Sunway, el més important del país, que ja programa la destinació i portarà turistes per primera vegada aquesta temporada a Lloret de Mar.