Lloret de Mar reuneix 1.400 visitants en les Jornades Europees de Patrimoni

Una tercera part del públic ha gaudit dels jardins de Santa Clotilde, mentre que el segon lloc més visitat ha estat el Museu del Mar.

Xavi Flores
Lloret de Mar reuneix 1.400 visitants en les Jornades Europees de Patrimoni
00:00

Les Jornades Europees de Patrimoni, celebrades el cap de setmana a Lloret de Mar, han sumat 1.400 visitants entre els diferents equipaments del municipi. Una tercera part han gaudit dels jardins de Santa Clotilde, mentre que el segon lloc més visitat ha estat el Museu del Mar.

El regidor de Patrimoni Cultural, Xavi Flores, valora la dada en termes positius tenint en compte que va ploure divendres i dissabte. Assenyala que el perfil de públic ha estat d’allò més variat, “sobretot gent local, però també catalans, a més d’algun visitant francès i alemany, que reflecteixen els visitants que tenim aquests dies a Lloret”.

Interior del Museu del Mar
Interior del Museu del Mar

Les Jornades Europees de Patrimoni s’han commemorat de divendres a diumenge passat amb portes obertes a la Masia de Can Saragossa, el Museu del Mar, Turó Rodó, els Jardins de Santa Clotilde i el Castell de Sant Joan. També hi ha hagut visites guiades, que en alguns casos han quedat plenes, com les de Can Font.

Els carrers de Lloret s’omplen de música, espectacles i artesania amb motiu de la 25a edició de la Fira Medieval

L'esdeveniment, que se celebrarà aquest cap de setmana, comptarà amb una norantena de propostes amb una gran oferta infantil.  

El Club d’Escacs Lloret organitza un torneig popular per la Festa Major

La competició es farà al Puntet, a l'avinguda de Vidreres, a partir de les deu del matí.

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.

«Estimada Montserrat, encara que sigui mentida» arriba al Teatre de Lloret

El monòleg interpretat per Judit Saula serà aquest dissabte a les set de la tarda i encara queden algunes entrades disponibles.