Lloret de Mar se suma un any més al Gran Recapte d’Aliments. Una campanya solidària que arriba els propers 7 i 8 de novembre a diferents supermercats amb la donació de productes de la cistella bàsica o recapte econòmic.
Des de Càritas es fa una crida per a reunir voluntaris als establiments per poder recollir els aliments que doni la població, els quals seran per a famílies de Lloret sense recursos. Lucia Echegoyen, presidenta de Càritas a la vila, afirma que “la solidaritat també passa per dedicar unes hores a la recollida d’aliments per a la gent amb dificultats”.
Les inscripcions estan obertes per a fer de voluntari al Gran Recapte. En fan falta, de voluntaris, als supermercats Esclat, Bona Area, Caprabo, Nova Venda i Aldi. El que es demanarà, els propers 7 i 8 de novembre, és que quan la gent compri en aquests establiments, faci una donació d’aliments bàsics i de llarga durada com conserves, i també de productes de Nadal. Com per exemple “llegums cuits, oli, sucre, llaunes, conserves, dolços, turrons i llaminadures”.
Les persones interessades en fer de voluntàries al Gran Recapte es poden apuntar a través de la web o bé al telèfon de Càritas, 872 20 10 02.
Tot el que es recapti els dies 7 i 8 de novembre es destinarà al Centre de Distribució d’Aliments (CDA) de Lloret, el qual va atendre 870 famílies al 2024. Representen unes 2.000 persones, el 5% de la població de la vila. Són persones que sense el servei del CDA no tindrien un plat a taula.
