26.1 C
Blanes

Lloret de Mar segueix apostant pel cicloturisme i fa promoció a diferents mercats europeus rellevants

Ha participat a la Copenhagen Bike Show de Dinamarca i a una trobada amb clubs de ciclisme i triatló a Tolosa. Aquest cap de setmana serà a la fira britànica London Bike Show.

Estand de Lloret per promocionar l'oferta en cicloturisme
Estand de Lloret per promocionar l'oferta en cicloturisme
Elizabeth Keegan

Lloret de Mar promociona la seva oferta cicloturista en els mercats europeus. De moment, ha dut a terme en els últims dies diferents accions per donar a conèixer l’especialització en ciclisme. Ho ha fet en dos mercats europeus emissors i rellevants en aquest producte turístic.

L’estand de promoció cicloturística (Lloret Turisme)

Un d’ells és Dinamarca, en què Lloret ha estat present a través de la participació, per primera vegada, a la fira Copenhagen Bike Show, oberta al públic i amb més de 14.000 assistents. L’altre és França i la destinació ha format part d’una trobada amb clubs de ciclisme i triatló a Tolosa, que va aplegar una quinzena de representants de les principals entitats de la ciutat francesa.

D’aquesta manera, la destinació segueix apostant per la desestacionalització de la temporada turística, promocionant productes específics i segmentats com el turisme esportiu, que permet atraure visitants fora de la temporada tradicional.

Les accions, en aquest sentit, no s’aturen i aquest cap de setmana Lloret Turisme participarà a la fira britànica London Bike Show. A més, a principis del mes que ve, la destinació seguirà obrint-se al mercat del Regne Unit per donar a conèixer les rutes i l’oferta en allotjament especialitzat en ciclisme.

I d’altra banda, Lloret Turisme també va ser present, la setmana passada, a la fira B-Travel de Barcelona, per donar a conèixer l’oferta turística de la vila al públic català de proximitat.

Participació a la B-Travel 2019 (Lloret Turisme)

La B-Travel és la principal fira dedicada al sector del turisme de Catalunya, amb més de 30.000 visitants. Està especialitzada en les experiències i compta amb la presència de destinacions de totes les comunitats autònomes i de més de quaranta països.

Elizabeth Keegan explica que el públic català s’interessa, especialment, per l’oferta gastronòmica i de natura. A més, destaca que és un visitant que es desplaça a Lloret durant gairebé tot l’any.

Al llarg del 2018, més de 274.000 viatgers catalans van visitar Lloret. Van representar el 23,5% sobre el més d’1.165.000 visitants que va rebre en total la destinació.

Contingut per a tu

Jutgen un acusat que s’enfronta a més de 14 anys de presó per violar la parella en un hotel de Lloret de Mar

El processat ho nega i diu que ella va voler agredir-lo amb una ampolla perquè estava gelosa.

Un detingut de 19 anys a Lloret de Mar que fugia d’un control d’alcoholèmia i va acabar encastant el vehicle

Se li atribueixen diversos delictes contra la seguretat viària, com circular sense carnet de conduir.

Les pluges no afecten Lloret de Mar, però fan suspendre els actes de dissabte per precaució

La normalitat ha tornat aquest diumenge, en què s'han dut a terme les Skate Series, les festes de barri o la travessia Fusano.

Les novetats a les platges de Lloret de Mar, aquest estiu

S'hi suma una tercera torre per a socorristes, un mòdul nou a Sa Boadella i es renova el punt d'informació turística de Fenals.

Iván Jiménez i Volha Marmyl guanyen la Travessia Fusano, en una edició molt emotiva

Aquest diumenge s'ha recordat en Yasuji Fusano i al recentment desaparegut Cisco Marquès, pilars del Club Natació.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.