Lloret En Comú denuncia la tala d’arbres que s’està fent abans que s’executin les obres de la C-32

La formació critica que aquests treballs s'estan fent cometent diverses irregularitats i demana a l'Ajuntament que actuï.

Frederic Guich
Lloret En Comú denuncia la tala d’arbres que s’està fent abans que s’executin les obres de la C-32

00:00



Lloret En Comú critica la tala d’arbres que empreses vinculades a Abertis estan fent aquests dies abans que s’executin les obres del ramal de l’autopista C-32. Un membre de la formació, Frederic Guich, explica que aquests treballs s’estan fent cometent diverses irregularitats. Segons Frederic Guich, el risc d’incendi s’incrementa més perquè hi ha treballadors que no estan formats i no s’utilitzen els equips de seguretat de manera adequada.

Davant de tot plegat, la formació insta l’Ajuntament a aplicar la normativa sobre inspecció urbanística.

Frederic Guich, als estudis aquest matí (NRLL)

A més a més, el partit polític critica que el Govern català hagi començat els tràmits sense que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya s’hagi posicionat sobre el recurs presentat per entitats ecologistes contra el segon projecte de la Generalitat. Recordem que el primer va ser suspès de manera cautelar pel mateix tribunal.

En un comunicat, Lloret En Comú -que tindrà dos regidors en el proper mandat- considera que el que haurien de ser prospeccions del terreny ha significat la destrossa de “centenars de metres de pins, roures i alzines”.

Per impedir que la tala d’arbres prosperi, cada dia una cinquantena de persones s’acosten al terreny per bloquejar els treballs.

Aprovades les ordenances fiscals per al 2027 que, segons el govern, «defensen i protegeixen el dret a l’habitatge»

Al Bon Dia Bona Hora d'aquest dijous escoltarem el posicionament dels diferents grups municipals.

Albert Ferrández: «És un orgull i una responsabilitat tenir la possibilitat d’anar al Congrés»

El regidor lloretenc, alcaldable d'ERC a les properes municipals, és el número dos de la candidatura republicana al Congrés per Girona.

La lloretenca Mari Carmen Retamero, número 6 del PSC al Congrés per Girona

És la primera vegada que forma part d’una llista electoral i assegura que és tot un honor.
00:00:38

Detinguts dos del delinqüents més actius a Lloret, amb nombrosos antecedents

Un dels detinguts va arrencar una cadena d’or a una dona gran i l’altre acumulava 16 antecedents policials i tenia una ordre d’expulsió.