Lloret en Comú renova la comissió local amb la vista posada a les municipals

Xavier Rodríguez Pacios n'és el coordinador, acompanyat dels regidors Miguel Gracia i Stella González, a més de Frederich Guich i Mari González.

Lloret en Comú al ple del novembre 2021
Xavier R Pacios
Lloret en Comú renova la comissió local amb la vista posada a les municipals
00:00

Lloret en Comú ha renovat la comissió local, dins l’assemblea feta el passat 7 de setembre. La formen Xavier Rodríguez Pacios com a coordinador, el qual està acompanyat dels regidors Miguel Gracia i Stella González, a més de Frederich Guich i Mari González.

El principal objectiu que es marca aquesta comissió és elaborar la candidatura de cara a les eleccions del mes de maig del 2023 així com la redacció del programa electoral.

Lloret en Comú en la presentació del còmic (NRLL)
Els membres de Lloret en Comú, en un acte anys enrere.

El coordinador Xavier R Pacios anuncia que el o la cap de llista s’escollirà amb un “procés obert” i que la previsió és que es doni a conèixer a finals d’any. Afegeix que “la voluntat és trobar la persona candidata amb pes en diferents àmbits, per millorar els resultats i si pot ser guanyar”.

De moment, els altres candidats que coneixem a Lloret són Adrià Lamelas, pel PSC; Jordi Martínez, per Junts; Albert Ferrández, per ERC; Jordi Hernández, per Ciutadans; i els actuals regidors no adscrits es presenten amb el nom de Sumem Lloret, a través dels Independents de la Selva.

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.

L’oposició de Lloret de Mar demana un ple per abordar «la crisi interna» entre govern i personal de l’Ajuntament

La moció de suport als docents ha generat un ampli debat, però finalment ha estat retirada per l'esmena a la totalitat del PSC.