Lloret es promociona entre el mercat britànic a la World Travel Market

La fira de Londres és l'esdeveniment anual més important a nivell mundial dedicat al sector turístic i acaba demà dimecres.

Representants lloretencs i blanencs, a la fira de Londres

Elizabeth Keegan
Lloret es promociona entre el mercat britànic a la World Travel Market

00:00



L’Ajuntament i diversos representants lloretencs del sector privat són aquests dies a Londres per promocionar la destinació a la World Travel Market. La fira de referència per al sector té lloc a la capital britànica fins demà dimecres. Lloret hi participa amb l’objectiu de potenciar les aliances amb els principals operadors turístics del Regne Unit.

La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, reconeix que és un moment delicat al país anglès, sobretot per la incertesa del Brexit, però assegura que les percepcions són optimistes.

Durant el 2018, Lloret de Mar ha rebut 86.145 viatgers de procedència britànica, una xifra que s’apropa als viatgers que van visitar la destinació durant el 2017. La dada manté la importància d’aquest mercat per a la destinació. Un públic amb una marcada temporalitat entre els mesos d’abril i setembre.

A través de la nova eina d’intel·ligència turística desenvolupada per Mabrian Technologies de la qual Lloret de Mar disposa des de principis d’any, s’ha dut a terme una radiografia del perfil del turista que visita la destinació. Aquesta informació permet conèixer les principals demandes d’aquest mercat.

Així doncs, el visitant britànic mostra una elevada satisfacció global de la destinació, amb una puntuació de 83,7 punts sobre 100. L’interès principal és el sol i la platja, complementat amb altres productes com el turieme actiu, l’oci nocturn, la cultura i la gastronomia.

La fira de Londres és l’esdeveniment anual més important a nivell mundial dedicat al sector turístic. En aquesta edició, hi assisteixen més de 51.000 professionals i hi ha més de 5.000 expositors de 185 països d’arreu del món. Lloret de Mar hi participa, acompanyat del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona i de l’Agència Catalana de Turisme.

La fira permet a la destinació fer contactes amb els principals touroperadors britànics, com Tui, Jet2 o Thomas Cook.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.